Morning After Linkin Park

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Morning After Linkin Park » Chester Bennington » В шкафу у Честера Ve'Cel + Club Tattoo


В шкафу у Честера Ve'Cel + Club Tattoo

Сообщений 61 страница 80 из 379

61

ZorkoeUho написал(а):

а еще интересно кто дизайном честеровских штанов занимался...как он в них влезает без ширинки? или это дополнительный карман? как у кенгуру)))

:rofl:  а там кенгурёнок! )))) я теперь это только так и буду называть лоооол

еле нашла эти штаны крупным планом  %-)  помнила ж , что где-то были...........пойду кину в тему шмоток Чеза

62

Это Прожект Революшн, выступление с Julien-K , вроде 1 сентября Tinley Park, IL. Во всяком случае он тогда был точно в таком виде.

http://i050.radikal.ru/0805/c0/3a702600feba.jpg

Ve'Cel Clothing Line Launch Party

PURE Nightclub on August 27, 2007 in Las Vegas, Nevada [/b]

Хорошо стоит  :shine:

http://joehahn.org/gallery/data/media/110/76359221.jpg

http://i043.radikal.ru/0805/0a/2443ad20953et.jpg

http://i034.radikal.ru/0805/f2/8f8c21ae96b2.jpg

http://i027.radikal.ru/0805/8e/3eb36348ecb4.jpg

как видите ширинка имеется, но сделана по хитрому  :D

63

Ещё интересный символ, описание нашла давно, но забыла выложить :flirt: Кулон на шее

http://i039.radikal.ru/0805/c9/bc03b67913a8.jpghttp://i033.radikal.ru/0805/dd/d1e7a1ff2989.jpg

http://i041.radikal.ru/0805/1d/120fc21ee0ff.jpg

«Глаз Дракона» - это стилизованная тройная свастика (трикветра - triquetra). Символизирует Солнце на восходе, в зените и на закате. Высказывались предположения о связи этого символа с лунными фазами и обновлением жизни. Подобно четверичной свастике, это символ, приносящий удачу. В христианстве этот знак пробовали приспособить как символ Троицы, но в этом качестве он не получил распространения. После X века используется в основном как специфически «викинговский», «варяжский» орнаментальный мотив. Это знак северных народов Европы - ирландцев, фризов, скандинавов. Отсюда и одно из его названий «Глаз Дракона». К стати, возможно также, что это - глаз дракона Вритру, которого победил Индра в войне за Солнце.

Что касается магии, то, согласно ирландской мифологии, трикверта была символом Мананнана, Бога моря и Иного мира, патрона торговцев, моряков, властителя рая, царя богов и великого чародея, дарующего процветание, богатство, вечную молодость, чародейство невидимости, бессмертие, управдение погодой. Также символом Бога Солнца Езуса (у Галлов).

PS в инете я подобную картинку трикверты не нашла, но у меня есть книжка, где рисунок совпадает

ууууфффф нашла тока в таком виде
http://i028.radikal.ru/0805/be/c94d39a8c54d.jpg

ЯПОНИЯ???
http://i042.radikal.ru/0805/29/6f9f820de167.jpg

сегодня хороший улов ))))

Амулет "Кельтский Трискель"
   

Амулет равновесия с природой. Кольцевая система знака содержит переплетения Трех Стихий (Огонь, Вода и Воздух) и Бесконечности. Их равновесие в природе даёт спокойствие, защиту и энергию жизни, а симметричное расположение в амулете – самодостаточность и независимость от меняющихся обстоятельств
http://zhurnal.lib.ru/m/mia/.photo2.jpg

64

Даллас, Техас

http://i037.radikal.ru/0805/3a/2fe1d9b872fat.jpg http://i050.radikal.ru/0805/4d/671b32006d6ct.jpg http://i028.radikal.ru/0805/d0/2e5af4ffd9f8t.jpg

Майами, Флорида.....хотя это была Авентура, а не Майами )))

http://fanlinkinpark002.skyrock.com/

http://i022.radikal.ru/0805/6e/93e5386b4e2et.jpg

65

Страшного в принцепе не чего нет, просто как то неприятно от него веит этим стилем...вульгарный что ли...хотя наверное это не точно...хамловатый...блин, короче не нравится. :dontknow:  Я понимаю, взросление и все такое, не до пенсии ему с эрокезами скакать, но ето перебор... :sceptic: А на счет шлюхаизма...ну да это в нем есть... :suspicious:

Отредактировано Клей (20-05-2008 20:08:09)

66

Продолжаем тащить в норку

Title: Chester promotes Ve'Cel at Nordstroms Dallas
Size: 4.4 mb, flv
Credit: jona3699

http://www.youtube.com/watch?v=3QteBiRQDqc

http://img.enter4u.eu/th/1771816264e977.jpg   http://img.enter4u.eu/th/1771817584104c.jpg   http://img.enter4u.eu/th/1771818748e2a7.jpg   http://img.enter4u.eu/th/1771822308db2f.jpg

67

Chester promotes Ve'Cel at Nordstroms Dallas

http://i297.photobucket.com/albums/mm21 … 56copy.jpg
http://i297.photobucket.com/albums/mm21 … 40copy.jpg
http://i297.photobucket.com/albums/mm21 … 41copy.jpg
http://i297.photobucket.com/albums/mm21 … 47copy.jpg

68

http://i017.radikal.ru/0805/1d/f8348735dc91t.jpghttp://i018.radikal.ru/0805/ad/1d5226f4b22bt.jpg

http://i007.radikal.ru/0805/13/4941c94df435t.jpg

http://i027.radikal.ru/0805/d5/86061773fe30t.jpg

69

Несколько видео с промо VeCel Dallas

http://www.youtube.com/user/VecelDallas

Chester in Dallas doing the in-store signing for Ve'cel. 5-17-08

Ещё пост одного парня (вроде его зовут Джордж) и его фотки
I got to meet Chester of Linkin Park for a bit. He signed my special edition copy of “Minutes to Midnight” and my brother Jaime got the booklet of “Hybrid Theory” signed, and on top of that he gave us two mini posters that he also signed.

http://i039.radikal.ru/0805/b5/84b68d3c799ct.jpghttp://i015.radikal.ru/0805/2b/03a29177adb1t.jpghttp://i038.radikal.ru/0805/9e/7b3f31457912t.jpg

http://i012.radikal.ru/0805/b0/62e9e5c806c4.jpg

70

Опять Даллас  :glasses:

http://s297.photobucket.com/albums/mm210/TxLPU/

http://i007.radikal.ru/0805/5b/6d0c1bc3b026.jpg

71

чтож такое! переводом заняцца некогда! :tired:  а всё кто? вот этот парень )))
http://i037.radikal.ru/0805/2c/4dd323da38dc.jpg

http://i044.radikal.ru/0805/a3/f1f97fce27fb.jpg

где только люди такие фотки берут?

72

Before taking the stage, bass player Dave "Phoenix" Farrell, left, and vocalist Chester Bennington of the American rock band Linkin Park pose by the Major League Baseball batting cage set up for the Projekt Revolution 2007 Tour at the Tweeter Center in Mansfield, Mass., Friday, Aug. 24, 2007. (AP Photo/Robert E. Klein)

http://i153.photobucket.com/albums/s218/DoubleSuicides/AP07082508062.jpg

73

2004 Europe Music Awards

November 18, 2004

ааааа какой красавчегг!  :shine:  в гейском колоре )))

http://i005.radikal.ru/0805/82/579bf243af10.jpg

74

не мало часов провели фаны у экранов компьютера, размышляя кто купил Честеру такую цветную и реально гейскую рубашку....нет, ну ладно рубашка...но зачем тогда костюм в полосочку? (хотя хорошо, что не в клеточку)))))

с другой с тороны чем бы дитя не тешилось...вон какой радостный! пусть хоть в балетной пачке ходит :D

и вообще я сейчас смотрю на фото с "бейсбольной машиной": вечно юнный прямо, худенький, маленький. А вот на фотах с концертов он мне более накаченным и большим, что ли, кажется, мужик такой настоящий)

Отредактировано ZorkoeUho (29-05-2008 00:43:30)

75

На концертных просто ракурс такой, он кажется большим. А ты посмотри видео гастролей в Азии, где все Брэда с днюхой поздравляют, а Чез ходит и рубашку застегивает. Он там реально мелкая шмакодявка )))) это я любя  :blush:

76

http://www.vecelclothing.com/press/944_big.html

http://i017.radikal.ru/0805/8c/6b16784908ea.jpg

"Ve’cel, pronounced “VEE-SELL”, touts the tag line Aeternum Vale, meaning “farewell forever” in Latin, which lends itself to interpretation, and is another nod to the unrivaled individual nature of the brand"
http://www.imagemag.com/archive/MainArt … Vecel.aspx

77

Friday, April 6, 2007
Linkin Park's Bennington to launch Ve'cel clothing

http://www.ocregister.com/ocregister/mo … 644334.php

Chester Bennington, Linkin Park's frontman, is part of a wave of musicians working with local clothing companies.
By HANG NGUYEN
The Orange County Register
Comments  | Recommend

Linkin Park's frontman Chester Bennington is as passionate about his clothes as he is about his music.

He – not his wife – has the big closet in the master bedroom at their Newport Beach home, where they have quietly lived for almost two years. The father of four often spends an hour carefully selecting his outfit. He sifts through his hundreds of T-shirts, shoes and belts.

"My belt needs to match my shoes. My socks need to match my underwear. Everything has got to go together. It's an event, for real." His wife likens the event to a fashion show.

So it comes as no surprise that in August Bennington will launch a high-end, rock 'n' roll clothing line named Ve'cel. He describes the pieces as clothing he would want to wear. For the apparel brand, Bennington is teaming up with the owner of an Irvine tee screen printer for action-sports brands.

Musicians are playing an increasingly big role in O.C. surf and skate companies. Mike Shinoda, another singer for Linkin Park, and Travis Barker, former drummer for Blink-182, helped design DC Shoes, which is owned by Quiksilver of Huntington Beach. And Billabong USA of Irvine teamed up with Red Hot Chili Peppers to make boardshorts.

And in addition to his apparel line, Bennington spent two years working with Lake Forest-based Etnies to design some sneakers that will go on sale in June.

Experts say there's a strong connection between music and action-sports brands – they often speak to the same audience.

Last week, Bennington, 31, skinny and dressed in all black, spoke exclusively to the Register about his upcoming clothing label. He gave a glimpse into his life where the worlds of art, music and fashion all merge.

"My life is fashion. My life is music. My life is art."

'DUDE, I'M A ROCKSTAR'

With his obsession for fashion, and his connections in that industry, Bennington helps direct the look of Ve'cel clothing. And as the lead singer/screamer for Linkin Park, which will soon release its third studio album, he's also a powerful promoter for the clothing brand.

When Grammy-winning Linkin Park kicks off its worldwide tour later this month, Bennington will wear Ve'cel shirts on stage.

He has access to a lot of free publicity. Last month, during one week alone, Bennington promoted Linkin Park's upcoming "Minutes to Midnight," due out on May 15, in 70 interviews. Among the press was Rolling Stone, which in 2002 splashed Linkin Park on its cover. He plans to bring up Ve'cel in future interviews about his band.

Bennington's invited to fashion shows. He's good friends with designers Jade Howe, Jason Bleick of Ever clothing, and Jeffrey Sebelia, creator of Cosa Nostra and winner of the reality show Project Runway, Season 3.

These designers and others are always sending the Linkin Park frontman their latest styles. Touring with the band, he sees what people around the world wear.

Bennington himself has an expensive, eclectic and edgy eye for fashion. In his closet hang 50 jackets from his favorite labels, such as Armani, Cosa Nostra and Abercrombie & Fitch.

For a photo shoot, he wore Nudie black skinny jeans, DVS black belt and Ve'cel black T-shirt that reads "Aeternum Vale," Latin for Farewell Forever. On his feet were the shoes he helped Etnies design: Club Tattoo sneakers with traditional tattoo artwork of a dragon and koi. He finished his look with a titanium bracelet and a pair of black earrings.

Fashion is a big deal to Bennington because, as he puts it, "Dude, I'm a rock star. It's a reflection of who you are. Typically, whatever style of music you're primarily into is kind of reflected in how you dress and how you live your life. It's interesting how they work together. It's always been that way."

HIS OTHER PASSION: ART

In 1995, Bennington, who is now heavily tattooed, helped Sean Dowdell, 33, found Club Tattoo, a tattoo studio. In the '90s, Bennington and Dowdell played in the same band, Grey Daze. Dowdell's wife, Thora, 35, later became a partner in what has become a successful chain of tattoo studios.

Doctors, musicians and pro athletes get inked up at Club Tattoo. The chain, currently with four locations in Arizona, will open its fifth boutique next year in the Cosmopolitan Resort & Casino on the Las Vegas Strip.

But several years ago, when tattoo business was slow during a Christmas shopping season, the studios started selling Club Tattoo-brand clothing. Even though the boutique also carried popular brands like Famous Stars and Straps, the house-brand shirts – named Club Tattoo Cartel – flew off the shelves.

So Bennington and the Dowdells searched for a partner to help expand Cartel. About a year ago, a tip led them to Josh Merrell, who runs the roughly 100-employee team at Liquid Graphics in Irvine.

THE CHATTY CHIROPRACTOR

That tip came from an unlikely source, Bennington's chiropractor. While getting treated for back problems, he talked about his hope to expand Cartel.

The chiropractor recommended Merrell, also a patient, and someone who had grown his business over the previous decade.

Merrell, a Linkin Park fan, was excited when he met Bennington 10 months ago. For his part, Bennington likes that Merrell, 33, is similar to how he describes himself, "a young executive." Bennington also likes that Merrell has established partnerships with clothing factories.

But Merrell, who then was expecting to become a father for the first time, initially had reservations about working even longer days. And Bennington and the Dowdells changed their minds and wanted to move beyond Cartel, something that's viewed as just a tattoo-style clothing line.

So instead, the four decided two months ago to reach a wider audience and called their new label Ve'cel (pronounced Vee Sell).

For Ve'cel, they envision fine cotton and fitted tees selling from $45 to $80, thermals and lightweight fleece. They'd like to eventually offer jackets, denim, leather and accessories.

One of the things that will make Ve'cel special, the owners say, is the custom graphics on the tees. The art, designed by the Liquid Graphics team, portrays today's culture.

While the clothes have few tattoo images, they do draw inspiration from that industry.

Tattooing is "viewed as kind of sexy, kind of rebellious," Bennington said. "We want to have that same feeling when you put our clothes on."

Ve'cel creators hope the clothes will appeal to men and women ages 15 to 40 who are into the punk-rock lifestyle or just want a shirt with a cool design.

They want to sell their holiday collection of about 35 pieces starting in October in places like Fred Segal and Nordstrom, Bennington's shopping haunts. Ve'cel will be the star brand at Club Tattoo boutiques.

FOUR HOURS OF SLEEP

After a week of 10-hour days of press and photo shoots for Linkin Park, Bennington drove straight from his last interview one recent Friday in L.A. to Merrell's Newport Beach home. While their wives hung out, the two spent four hours, until midnight, going over designs for Ve'cel.

"I don't do well sitting around," said Bennington, who normally sleeps about four hours a night.

On Sunday Aug. 26, Bennington will wrap up a Linkin Park concert in Connecticut. Then he'll hop on a jet for a red-eye flight to Las Vegas for the Project trade show. Ve'cel will be among 600 premium and contemporary brands showing at Project, a three-year-old event that's also held in New York.

When Monday winds down, Bennington will jump back on the plane and zip to New Jersey for the next Linkin Park show.

Chiranjeev Kohli, marketing professor at Cal State Fullerton, believes most Ve'cel customers will buy the product mostly because they like Bennington as the lead singer of Linkin Park. So, he adds, Ve'cel's success hinges on Linkin Park's continued popularity.

The band's debut album in 2000, "Hybrid Theory," has sold 18 million copies worldwide. The band's follow up, "Meteora," has moved about 12 million copies worldwide.

"Once people stop wanting to go to his concerts, the (clothing) will also tank," Kohli predicted.

Bennington knows that a lot of the interest for Ve'cel is a result of who he is. Still, he believes Ve'cel will stand on its own.

"It can't be any other way or else it's contrived. Whatever success you get is going to be short-lived."

That's why Bennington says he and his partners are devoting a lot of time to making sure the fabrics and fits are right and the designs are unique and artistic.

"We'd like to take this as far as we can. The sky is the limit."

78

Перевод vetalp http://www.lprussia.com

http://www.lprussia.com/articles/vecel_th.jpg

Фронтмен Linkin Park, Честер Беннингтон, без ума от одежды не меньше, чем от своей музыки.

У него, а не у его жены есть отдельная комната для одежды в их доме в Ньюпорт Бич, где они ведут тихую жизнь уже около 2 лет. Отец четверых обычно проводит час времени, тщательно подбирая одежду. У него сотни разных футболок, ремней и пар обуви.

«Нужно, чтобы ремень подходил к ботинкам. Носки должны гармонировать с нижним бельём. Всё должно быть в гармонии».

Не стало сюрпризом и то, что в августе 2007 Беннингтон запустит свою собственную линию рок-н-рольной одежды под брэндом Ve’cel. По его словам, это одежда, которую он сам с удовольствием будет носить. Честер также сотрудничает с владельцем фирмы Irvine, которая печатает футболки для любителей активного спорта.

Музыканты играют оправданно большую роль в рекламе скейтерских и им подобных компаний. Майк Шинода, ещё один вокалист Linkin Park, и Трэвис Баркер, бывший барабанщих Blink-182, помогли в дизайне скейтерской DC Shoes, принадлежащей Quicksilver. А Billabong USA, дочка Irvine, скооперировалась с Red Hot Chili Peppers — они сделали дизайн для партии футболок. И Честер Беннингтон провёл около 2 лет, сотрудничая с Etnies. В июне в продажу выйдет обувь, которую сделал он.

Взаимосвязь между одёжными марками и музыкантами вполне оправдана — они работают на одну и ту же аудиторию.

Беннингтон помогает в дизайне одежды для Ve’cel. И он, будучи вокалистом группы Linkin Park, которая скоро выпустит свой третий альбом, отличный промоутер. Когда начнётся тур группы, Честер будет выступать в одежде от Ve’cel.

У него есть возможность появляться на ТВ совершенно бесплатно. Например, совсем недавно он за одну неделю дал 70 интервью в поддержку альбома «Minutes to Midnight». Среди прессы был журнал «Rolling Stone», который в 2002 поместил фото Linkin Park на обложку. Он планирует продвинуть Ve’cel в своих будущих интервью.

Беннингтона приглашают на модные показы. Он в хороших отношениях с дизайнерами Джейд Хоув, Джейсоном Блейком и Джефри Себелиа из Cosa Nostra. Эти мастера постоянно высылают вокалисту Linkin Park их свежие придумки. Путешествуя с группой, Честер видит, что носят люди по всему миру. У самого Беннингтона дорогой и эклектичный вкус. В его гардеробе 50 пиджаков от его любимых лейблов — Armani, Cosa Nostra и Abercrombie & Fitch.

На фотографии вначале статьи на нём джинсы Nudie, ремень DVS и чёрная футболка Ve’cel, на которой надпись «Aeternum Vale» — «Прощание навсегда» с латыни. На его ногах — обувь, которую он сделал совместно с Etnies, выпускается под маркой Club Tattoo. Завершает его облик титановый браслет и пара чёрных серёг-каналов.

«Чувак, я рок-звезда. Это отражение того, кто ты есть. Это отражение того, к какому стилю музыки ты принадлежишь и какой образ жизни ведёшь. Мода и музыка должны отражаться друг в друге. Так было всегда».

В 1995 татуированный Беннингтон вместе со своим другом Шоном Доуделлом основал сеть тату-салонов Club Tattoo.

Доктора, музыканты и спортсмены получают то, что хотят в Club Tattoo — отличные татуировки. В аризоне уже 4 тату-салона, в 2008-м откроется ещё один в Лас-Вегасе.

Но несколько лет назад не всё было так хорошо; во время рождественского сезона было решено продавать брэндовую одежду от Club Tattoo. Там же продавались и популярные брэнды. Товар активно разлетался с полок.

Беннингтон и Доуделл на волне хороших продаж решили найти себе постоянного партнёра, чтобы расширить производство. Около года назад они познакомились с Джошем Мерреллом, владеющим предприятием Liquid Graphics. Последний — горячий поклонник творчества Linkin Park. Беннингтону нравится, как Джош характеризуется себя — «молодой руководитель». Беннингтону также нравится, что у Джоша также, как и у него, есть связи с фабриками, выпускающими одежду.

В итоге Честер, Шон и Джош решили сделать новую марку одежды, покупателями которой являлась бы более широкая аудитория, нежели чем посетители их тату-салонов. Так появился брэнд Ve’cel (читать Ви-Сэлл). На первых порах будут продаваться только качественные футболки по цене от 45 до 80 долларов. Позже появятся мужские пиджаки, куртки, кожаные изделия и аксессуары.

По словам владельцев, на всех изделиях Ve’cel будет отличная графика. Тематика рисунков, разработанная командой Liquid Graphics, отражает самые актуальные тендеции.

Татуирование, по словам Беннингтона, рассматривается как нечто сексуальное, как протест или бунт, — «Мы хотим, чтобы у вас было такое же чувство, когда вы будете одевать на себя одежду от Ve’cell». Ve’cel для мужчин и женщин в возрасте от 15 до 40 лет, которым нравится панк-роковский стиль или которым просто нужна футболка с крутым дизайном.

После недели с 10-часовым рабочим графиком, Беннингтон едет прямо со своего интервью домой к Мерреллу. Пока их жёны коротают время, оба проводят 4 часа вплоть до полуночи, просматривая и обсуждая дизайн для Ve’cel.

«У меня не получается сидеть на месте», — говорит Честер, который обычно спит около четырёх часов в день.

Маркетологи говорят, что покупатели Ve’cel будут приобретать продукцию этой фирмы большей частью потому, что им нравится Честер Беннингтон как солист Linkin Park. Таким образом успех Ve’cel целиком и полностью зиждется на успехе Linkin Park: «Как только людям расхочется ходить на его концерты, продажи одежды упадут».

Беннингтон знает, что большая часть интереса к Ve’cel является плодом того, кто он есть. Но всё же он верит, что брэнд заживёт своей жизнью. Его партнёры уделяют много внимания качеству материала и дизайна: «Мы бы хотели продвинуть марку настолько высоко, насколько это возможно. Только небо предел для нас».

08.04.07, перевод cтатьи - vetalp

79

http://i024.radikal.ru/0805/1f/f95fba2a0176.jpg

80

Ещё стали моими любимыми

This Ve’cel Scratch

2fer in Black sports branding on the front and back as well as Latin text, all in an abstract "scratch" font. Sleeves are made of lightweight thermal material.
Fits true to size.

http://i007.radikal.ru/0806/e2/9f27e5819f9a.jpg

http://i015.radikal.ru/0806/06/13c5b3339de5.jpg


Вы здесь » Morning After Linkin Park » Chester Bennington » В шкафу у Честера Ve'Cel + Club Tattoo